We zijn er bijna met de vrijwilligers voor de European Champions Cup maar nog niet helemaal!

We zijn er bijna met de vrijwilligers voor de European Champions Cup maar nog niet helemaal!

70% vrijwilligersposities voor European Champions Cup gevuld, maar we zijn er nog niet!

Er hebben zich inmiddels ruim 50 mensen aangemeld om als vrijwilliger in Amsterdam mee te helpen tijdens het kampioenschap dat van 5 – 10 juni plaatsvindt bij Pirates en HCAW. Dat is geweldig!
Ook een hele mooie manier om ons eigen team onder leiding van Mervin Gario aan te moedigen! Dit weekend zullen we iedereen een bevestiging sturen van de taak en tijden dat men is ingedeeld.

Wie komen er al helpen?
Het adopt a job programma heeft een handvol teams opgeleverd die met een hele groep aan de slag gaan. Een aantal mooie voorbeelden: Het team HB 21-2 gaat elke avond het restaurant runnen voor de teams en officials en levert ook nog mensen aan de poort! HB H3 komt met het hele team op de donderdag en vervult met 12 man verschillende taken: het restaurant, de bar en aan de poort. Ook HB H4 gaat elke avond 5 man leveren voor chauffeurstaken en toegangscontrole. SB Heren heeft zich aangemeld als opbouw- en afbraakploeg op de zondag voor en na het toernooi! Een aspiranten team softbal gaat terrein sweeps doen om zwerfvuil op te halen. De Diamonds gaan als organisatie het jeugdevent Tako Mundo op woensdag organiseren. Echt hele mooie inzet van deze clubmensen!

Wie hebben we nog nodig?
Maar we hebben toch nog wel een aantal knelpunten en met name overdag. Graag spreken we ouders van onze leden aan of ze toch nog eens door de agenda willen lopen om te zien of er een mogelijkheid is om te helpen.

◾️Elke dag van dinsdag – zaterdag hebben we 3 mensen nodig om het restaurant te runnen van 11:00 – 14:30 uur . Dit team verzorgt de lunch voor gemiddeld 100 – 120 mensen per dag o.l.v. onze kok Dave en cateringsmanager Jolanda; Ook voor het diner op maandag kunnen we nog 3 vrijwilliger inzetten voor het restaurant van 15:30 – 20:00 uur

◾️Elke dag overdag hebben we 2 chauffeurs nodig met een B-rijbewijs en een aantal jaren rijervaring om officials van hun hotel te halen en te brengen. De diensten zijn van 09:00 – 18:00 uur, wanneer de avondploeg het overneemt. We hebben elektrisch en waterstof vervoer: personenbusjes en een personen auto.

◾️We kunnen op dinsdag, vrijdag en zaterdag nog 2 mensen gebruiken voor de toegangscontrole en kaartverkoop van 13:00 – 17:30

◾️Bij de middag- en avondwedstrijden hebben we nog ruimte voor 1 of 2 cameramensen voor HonkbalTV. Honkbalinzicht vereist!

Twijfel niet langer en meld je dit Pinksterweekend nog aan op vrijwilligers@amsterdampirates.nl. Het wordt een hele mooie week waar we met elkaar het Amsterdamse honkbal en je club op de kaart zetten. Voor de vrijwilligers is er op zondag 11 juni 15:00 uur een BBQ om iedereen te bedanken!

20230528-scl-1.jpeg

Gameday 20230525 SB-1.jpeg